جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۲, یکشنبه

اس ام اسهای سرکاری خنده دار

مامانت خونه هست؟ مامانم کارش داره......
( طرح خوشحال کردن دختران دم بخت )
*
*
*
*
نگاهت مهربونه نازنینم
ابروهات کمونه نازنینم
بکش بالا که بردی آبرومو
دماغت آویزونه نازنینم
*
*
*
*
ببخشید یه سوال شرعی دارم
دیشب خواب شما رو دیدم ، آیا نماز وحشت بر من واجبه؟
*
*
*
*
ای با صفا ... تو را زنم صدا
هر روز می دهم ندا .... اگه داشتی وفا
اس ام اس می دادی گدا
*
*
*
*
می گن خوش تیپ ها عمرشون کوتاهه !!
خوش به حالت حالا حالاها زنده ای
*
*
*
*
در احادیث معتبر آمده خدا بعد از آفریده شدن تو نیم ساعت خندید
*
*
*
*
می خواستم برات گل بخرم .... دیدم خودت گلی
:
:
:
گفتم کود بخرم قوی بشی!!!!
*
*
*
*
فقط یک بار بهت میگم دوستت دارم
:
:
:
چون خوب نیست آدم زیاد دروغ بگه..
*
*
*
*
نمیتونم بگم که فقط تو رو دارم
:
:
:
چون دیشب خرمون زایید
*
*
*
*
چه کنم چرخ فلک کرده مرا از تو جدا
من چه جورابی بپوشم که دهد بوی تو را

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر