جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۹ خرداد ۱۳, پنجشنبه

اس ام اس فلسفی

زندگی مثل پیانوست ، دکمه های سیاه برای غمها و سفید برای شادی ها، اما زمانی می توان آهنگ زیبایی نواخت که دکمه های سیاه و سفید را با هم بفشاریم.

.

.

ساعتها را بگذارید بخوابند! بیهوده زیستن را نیاز به شمردن نیست. ( دکتر علی شریعتی )

.

.

انقدر نگو اگه ببخشم کوجیک میشم اگه با گذشت کردن کسی کوجیک میشد خدا انقدر بزرگ نبود.

.

.

یه پروانه میگیری ، میخوای ببینی زندست انگشتای دستتو باز میکنی پرواز میکنه میره ، محکم میگیریش تا نره ، میمیره. عشق مثل گرفتن پروانه است

.

.

مدام با خود فکر میکنم ، چگونه است که ما در این سر دنیا عرق میریزم و وضعمان این است و آنها در آن سر دنیا ، عرق میخورند و وضعشان آن است! نمیدانم مشکل در نوع عرق است یا در نوع ریختن و خوردن آن. ( دکتر شریعتی )

.

.

سازنده ترین کلمه صبر است ، برای داشتنش دعا کن!
روشن ترین کلمه امید است ، به آن امیدوار باش !
ضعیف ترین کلمه حسرت است ، آنرا نخور!
محکمترین کلمه پشتکار است ، آنرا داشته باش!
سمی ترین کلمه شانس است ، به امید ان نباش!
بازدارنده ترین کلمه ترس است ، با آن مقابله کن!
خودخواهانه ترین کلمه من است ، از آن حذر کن!
معنادارترین کلمه ما است ، آنرا به کار ببر!
سازنده ترین کلمه گذشت است ، آنرا تمرین کن!
.

.

برای انسانهای بزرگ بن بستی نیست : یا راه یا را خواهند یافت یا راه را خواهند ساخت.

.

.

موفقیت حاصل تصمیم گیری درست و تصمیم گیری حاصل تجربه است ، جالب این جاست که تجربه حاصل تصمیم گیری های نادرست است.

.

.

مهربانی را اگر قسمت کنیم / من یقین دارم به ما هم میرسد / آدمی گر ایستد بر بام عشق / دستهایش تا خدا هم میرسد.

.

.

وقتی که زندگی برات خیلی سخت شد ، یادت باشه که دریای آروم ، ناخدای قهرمان نمیسازه

.

.

فریدریش نیچه :

آشفتگی من از این نیست که تو به من دروغ گفته ای ، از این آشفته ام که دیگر نمی توانم تو را باور کنم..

.

.

خدایا کمکم کن تا درهایی که به سویم می گشایی ندانسته نبندم - و کمکم کن تا درهایی که به رویم می بندی به اسرار نگشایم - خدایا سپاس

.

.

دوستی مثل ایستادن روی سیمان خیسه ، هر چی بیشتر بمونی رفتنت سخت تر میشه ، و اگر رفتی جای پات واسه همیشه میمونه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر