جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۹ بهمن ۲۷, چهارشنبه

اس ام اس تبریک ولنتاین

اس ام اس تبریک ولنتاین
پارسال این روزا برامون پر بود از عطر شکلات و کادوو عروسک اما امسال نمیدونم ولنتاین رو با کی جشن میگیری

.

.

.

هر جا و با هر کسی باشی دوستت دارم ولنتایت مبارک

--------------
اس ام اس انگلیسی تبریک ولنتاین

valentine

v victor of love

a adoring u

l love u

e every thing 4u

n need u

t thinking of u

i i miss u

n nothing but u

--------------
اس ام اس خنده دار تبریک ولنتاین

عربستان و بسیاری از کشورهای عربی فردا را ولنتاین اعلام کردند

--------------
اس ام اس جدید تبریک ولنتاین

سلام درسته که نشد برات خرس و قلب بخرم اما این اس ام اس رو برات بفرستادم تا بدونی همیشه دوست دارم ولنتاین مبارک

--------------
پیامک تبریک ولنتاین

اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی . اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی. اگه شمع بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی ولنتاین مبارک

--------------
پیامک عاشقانه تبریک ولنتاین

امیدوارم خرس زیبایی ها همیشه تو غار چشمات خونه کنه ولنتاینت مبارک عزیزم

--------------
sms تبریک ولنتاین

میدونی ولنتاین یعنی چی؟ یعنی اینکه یه عاشق واقعی باید به یه نفر دل ببنده و تا آخر عمر هم عاشقانه عاشقش باشه

عاشقتم تا همیشه ولنتاین مبارک

--------------
اس ام اس 2011 تبریک ولنتاین

بهترین لحظه، لحظه ایست که فکر کنی فراموشت کردم، بعد ۱ اس ام اس از طرف من بیاد که توش نوشته میمیرم برات !
ولنتاینت مبارک !

--------------

پیامک جدید تبریک ولنتاین

مهم نیست ولنتاین یا سپندار مذگان

هر دوبهانه اند برای اینکه به تو بگویم

.

.

.

.

بی بهانه دوستت دارم

--------------

منبع : وبلاگ تخصصی اس ام اس

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر