جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۹ بهمن ۲۷, چهارشنبه

اس ام اس عاشقانه خنده دار

قدگل ، قد خدا ، قد تموم عاشقا ، قد شب ، قد دعا ، قد دلای باصفا ، قدمن قد خودت ، قد کدوم بلندتره؟

-------------------

دنبال یک اس ام اس توپ می گشتم تا واست بفرستم ، هیچی پیدا نشد خواستم خبرت کنم.

-------------------

از شهرداری واحد سدمعبر مزاحتمون میشم ، ببخشید مهربونیتون سد راه دلمون شده!

-------------------

شنیده بودم زیبارویان بی وفایند آخه زشت تو دیگه چرا؟

-------------------

غبار از چهره ی نازت بگیرم / یک شب من پرده از رازت بگیرم / تو در چشمان من یک سیب سرخی / خدا قسمت کند گازت بگیرم.

-------------------

این پیام جهت دیدن نام قشنگ من روی گوشی شماست و ارزش دیگری ندارد.

-------------------

هی روزگار…..
کارگر معدن شیلی هم نشدیم بیارنمون بیرون
بپرن تو بغلمون ماچمون کنن

-------------------

متاسفم. دیگه امیدی نیست. افتادی تو معدن دلم حتی تموم تیمهای نجات دنیا هم که بیان عمرا نمیتونن بیارنت بیرون

-------------------

حالا که قرار نیست دیگر حوا ی من باشی
.
.
.
به چه امیدی آدم شوم

-------------------

مرد آمد و دردی به دل عالم شد ، از روز ازل قسمت زن ها غم شد در دفتر خاطرات حوا خواندم جانم به لبم رسید تا آدم ، آدم شد.

-------------------

خواستم خونه عشقتو تو قلبم بسازم ، اما شهرداری اجازه نداد.


-------------------

گر به تو افتدم نظر ، چهره به چهره ، رو به رو
پا به فرار می نهم ، کوچه به کوچه ، کو به کو

-------------------

سلامی به گرمی اتو ، به نرمی پتو ، به شیرینی لبو ، دوستت دارم هلو!

-------------------

اگه تو رو دوست دارم خیلی زیاد! خاک برسرم! اگه تو اونی که دلم می خواد حتما خرم!

-------------------
منبع : وبلاگ تخصصی اس ام اس

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر