جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۹ بهمن ۱۶, شنبه

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

بهترین و جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

گنج قارون واسه قارون ، مارو چه به مال دنیا ، گنج من یه تار موته نمیدم به کل دنیا.

********************

تو سرزمین فقرا هرچی که هست مال خدا ، غیر دل کوچیک ما اونم باشه مال شما.

********************

هرچه زدم بی تو دلم وا نشد
جز تو کسی باب دل ما نشد
هر چه پرستو شدم و پر زدم
هم نفسی مثل تو پیدا نشد

********************

شادباش که از شادی تو دلشادم
تا تو شادی ز غم هر دو جهان آزادم
لذت زندگیم همه خرسندی توست
بی وفایم ولی وفایت هرگز نرود از یادم.

********************

به لب های تو می سازم کلامی / سرود آشنایی یا سلامی
ندارم جز غم عشق تو در سر / ولی افسوس ها از من جدایی

********************

پناهی نیست جز آوار
رفیقی نیست جز دیوار
کجایی ای چراغ عشق
منو از سایه ها بردار

********************

پای سگ بوسید مجنون، خلق گفتند کافر است…
گفت: این سگ گاه گاهی کوی لیلا رفته است…

********************

به خدا عشق به رسوا شدنش می ارزد / و به مجنون و به لیلا شدنش می ارزد
دفتر قلب مرا وا کن و نامی بنویس / سند عشق به امضا شدنش می ارزد
گرچه من تجربه ای از نرسیدنهایم / کوشش رود به دریا شدنش می ارزد

********************

توی مغازه قلبم ، یاد تو تنها چیزیه که روش نوشتم
” سوال نکنید ” فروشی نیست . . .

********************

عشق یعنی رفتن از شهر بهار / با دو چشم تر ، به سوی روزگار
عشق یعنی بی رفایی های یار / عشق یعنی سالها در انتظار . . .


********************

درویش کوچه های تنهاییم کاسه گدایی مرا سکه نگاه تو کافیست!!!


********************

راز سکوتم را نم نم اشک می داند و غم تنهایی عشق را خلوت شب..


********************

خاک راهت میشوم شاید که دیدارت کنم ، اشک چشمت میشوم شاید که احساست کنم.


********************

قلبها دریچه نفوذند آنکه صادقانه نفوذ کند پایدارترین مهمان است.

********************

من مست غم عشقم با خنده خمارم کن / صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن.

********************

نمیدانم چرا بیمارم امشب / سکوتی خفته در گفتارم امشب

غم اشک دلم آهسته میگفت / پریشان از فراق یارم امشب

********************

ای بی تو زمانه سرد و سنگین در من / ای حسرت روزهای شیرین در من!

بی مهری انسان معاصر در توست / تنهایی انسان نخستین در من!


********************

شاد باش که از شادی تو دل شادم تا تو شادی ز غم هر دو جهان ازادم
زندگی من همه خوشحالی توست بی وفایم که وفایت برود از یادم


********************
منبع : وبلاگ تخصصی اس ام اس

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر