جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۹ خرداد ۲۲, شنبه

اس ام اس زیبا

اگر بدانم پشت پلکم خانه توست ، بخوابم تا قیامت چون دلم دیوانه ی توست

.

.

گذر کردم ز قبرستان زمانی ، رسیدم بر سر قبر جوانی ، به زیر خاک مینالید و میگفت ، رفیقان قدر یکدیگر بدانید.

.

.

دیدار شما آرزوی ماست ( روابط عمومی چشمان بی قرار)

.

.

دست انداز عشقت شاه فنر قلبم را شکست.

*

*

ای صمیمی ! ای دوست! اگاه و بیگاه لب پنجره ی خاطرم می آیی. ای قدیمی! ای خوب! تو مرا یاد کنی یا نکنی ، من به یادت هستم.

*

*

از میان کسانیکه برای دعای باران به دامنه میروند ، آنان که چتر به همراه دارند ایمان دارند.

*

*

آخرین تماشایت را پلک نخواهم زد ، مبادا تصویرت در چشمانم آواره شود.

*

*

در شیار قلبم به دنبال کدام عشق می گردی؟ عشق من در آینه ای است که هر روز به آن می نگری

*

*

اگر دنیای ما دنیای سنگ است بدان سنگینی سنگ هم قشنگ است... اگر دنیای ما دنیای درد است بدان عاشق شدن از بهر رنج است.... اگر عاشق شدن پس یک گناه است دل عاشق شکستن صدگناه است.

*

*

تو گران مایه ترین تصویری ، من اگر قاب تو باشم کافیست

*

*

زندگی بافتن یک قالیست نه همان نقش و نگاری که خودت میخواهی. نقشه از قبل مشخص شده است. تو در این بین فقط میبافی ، نقشه را خوب ببین نکند آخرکار ، قالی زندگیت را نخرند

*

*

زن خوب برای ازدواج باید 2 چیز را داشته باشد: 1 – نجیب باشد یعنی با جیب آدم کاری نداشته باشه . 2 – مثل ماه بمونه شب بیاد و صبح بره خونه باباش!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر