جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۹ خرداد ۱۳, پنجشنبه

اس ام اس سرکاری جدید

تاحالا شده تویکی رو ، یا یکی تورو ، یا دوتا تورو ، اینجوری که من تورو سرکار گذاشتم سرکارت بذارن و بهت بخندن.

.

.

.

سلام ، من امشب برای شام میام خونتون
( ستاد ایجاد رعب و وحشت در اصفهان )

.

.

.

با اینکه سیم کارتمون اعتباریه ولی معرفتمون دایمییه!!

.

.

.

قورباغه دهن گشاد بوست کنه ولی اس ام اس تکراری نخونی

.

.

.

خیلی دلم میخواد برات بمیرم ولی خودت میدونی پهلوانان هرگز نمیمیرند

.

.

.

صندوقچه ای بهر دلت خواهم بود
دریا بشوی تو، ساحلت خواهم بود

ای یار! تو گر قایق عشقم باشی

من هم ملوان زبلت خواهم بود

.

.

.

طبق احادیث معتبر خداوند بعد از آفریدن تو نیم ساعت خندید.

.

.

.

جووووووووووووووووون تو داداش ، نفسو حال کردی؟

.

.

.

اگر روزی تو را کردم فراموش بدان رفتم حمام ماندم زیر دوش.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر