جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۹ خرداد ۱۳, پنجشنبه

اس ام اس سرکاری عاشقانه

بابا خیلی دوستت دارم

.

.

.

تو چرا ذوق کردی بابامو گفتم.



*

*

*



o /

/[]

IL

اجازه

.

.

o

<[]>

IL

میتونم شما رو دوست داشته باشم.



*

*

*

جلوی در قلبم یه پوست موز انداختم تا هر وقت رد بشی بیفتی تو قلبم

*

*

*

*

*

*

لپتو بیار جلو



1



2



3



شق !!!....

اینو زدم که منتظر بوس نباشی.

*

*

*

گاهی ...

یادی ...

نگاهی ...

پیامی ....

سلامی .....

لنگ کفشی پرت کن ....

دلمون گرفت

*

*

*

عشق تو تو قلبم مثل افغانیه که از ایران بیرون نمیره

*

*

*

رفتم گلستان یک دامن گل برایت بچینم دیدم شلوار پامه

*

*

*

لبخندت را به هر قیمت خریدارم! شوخی کردم نخند هزار تومان بیشتر ندارم

*

*

*

فردا روز میراث فرهنگیه ، عتیقه روزت مبارک

*

*

*

کاش کبوتری بودم و در آسمان عشقت پرواز میکردم و در دلت لانه میکردم و در دستهای زیبایت تخم میگذاشتم و تو با تخمهایم بازی میکردی

*

*

*

تا حالا هندونه که از عقب نیسان بخوره کف خیابون دیدی؟ اونجوری تیکه پارتم

*

*

*

خواستم توی قلبت خونه کنم دیدم زمینش خیلی گرونه ، ما که فقیریم توی چشات چادر میزنم

*

*

*

همه دنبالت میگردند فکر میکنن گم شدی! بگم تو قلب منی خیالشون راحت بشه.

*

*

*

در کوچه های عشق دنبال تو می گشتم ، حقیقت شب بود ، ترسیدم ، برگشتم!

*

*

*

دلم خوش بود که در شطرنج عشقت شاه بودم ولی ... تو با آن رخ زیبایت ماتم کردی

*

*

*

از عشق تو به کوچه پس کوچه ها زدم ، حالا عشق رو بی خیال بیا دنبالم گم شدم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر